piątek, 18 grudnia 2015

O mnie

Moja pasja to dzieci , to ich rozwój psychospołeczny oraz fizyczny szczególnie

w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Wnikliwa obserwacja dziecka podczas spontanicznego, niczym nieskrępowanego działania, które ma miejsce wówczas, gdy dziecko znajduje się
w swoim  naturalnym środowisku, pozwala w wielu dyscyplinach  naukowych w tym w pedagogice na tworzenie pewnych uogólnień.

 Pracując jako nauczyciel z dziećmi, codziennie utwierdzam się w przekonaniu, że bezpośredni kontakt dziecka z przyrodą jest bezcenny, a pedagogika Marii Montessori, która jest dla mnie ogromną inspiracją, daje mi wiele wskazówek na to, w jaki sposób pomóc dziecku ją odkrywać, jak pomóc mu przeżyć "to samemu".
Wciąż poszukuję odpowiedzi na pytania dotyczące naszego zdrowia, co wpływa na to, że tak bardzo odchodzimy od natury i jak wiele jeszcze musi upłynąć czasu abyśmy do niej "powrócili". Obserwujemy coraz więcej dzieci z różnego rodzaju zaburzeniami, które są  symptomami zaburzonej równowagi. 
Dlatego codziennie staram się pogłębiać swoją wiedzę, rozmawiać i wymieniać informacje z ludźmi.  Odkrywam na nowo rośliny, które są źródłem zdrowia. Poszukuję nowych pomysłów na pracę z dziećmi i kosztuję nowych smaków, które otwierają nas na świat i ludzi.  Właśnie na moim blogu znajdziecie wszystko to, co w mojej ocenie jest ważne z perspektywy  żony, matki  i pedagoga.
Kontakt: monikakakol0@gmail.com





Przyroda tworzy niesamowite obrazy.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz